make war, not love

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » make war, not love » ARMORED WARFARE » ARMORED WARFARE


ARMORED WARFARE

Сообщений 91 страница 120 из 407

1

Пока сделаю темку. пусть будет

Парни, записывайтесь, кто новенькие (надо зарегиться на форуме). Наших раздолбаев и так знаю  :rofl:

надо придумать название клану. В идеале, название должно быть латиницей, но русское слово. Но возможны варианты, если совсем уж что-т зачотное придумаем
Эмблемку нарисовать (из меня художник пиздец). Условия приёма можно тупо скопировать с ВоТ"а
Так как мы распиздяи, то брать будем всех (главное, чтоб по пятницам бухали). Затем, потихоньку сформируется команда для командных боёв и поедем ногебать

Страничка на оф.форуме
Разъяснения по командиру экипажа в игре
Зарезервировать себе игровой ник
Руководство по началу игры

http://se.uploads.ru/qhcvT.jpg

0

91

http://se.uploads.ru/NaS4O.jpg
http://se.uploads.ru/zqSIQ.jpg
http://se.uploads.ru/oAu0x.jpg
http://se.uploads.ru/dWbz4.jpg
http://se.uploads.ru/qU6fn.jpg

0

92

походу, если ники разрешены на русском, то и названия кланов (полков, бригад - хз как будет) будет возможным тож на русском

0

93

Свежий видосик

0

94



0

95

Бубнов написал(а):

чота от картошки отличается только техникой и графикой

0

96

Tim_D написал(а):

чота от картошки отличается только техникой и графикой

да ваще один в один ))) Ну хоть скорости побыстрее

0

97

Бубнов написал(а):

да ваще один в один ))) Ну хоть скорости побыстрее

ну будем посмотреть что дальше у них получится, надеюсь каких нить новых интересных фишек добавят, а то млин теже йайца тока в профиль

0

98

Tim_D написал(а):

а то млин теже йайца тока в профиль

в скайп глянь, Тимох

0

99

Tim_D написал(а):

ну будем посмотреть что дальше у них получится

Что смущает, так это сам MAIL.RU. Подозрение 99процентное, что донат не то, что рулить и заправлять всем будет, а в бой не выйти будет, не забашляв реала. По крайней мере, с остальными играми дело так и обстоит, ИМХО.

0

100

sonnen написал(а):

Подозрение 99процентное, что донат не то, что рулить и заправлять всем будет, а в бой не выйти будет, не забашляв реала.

Да нее, вроде не собираються гнобить по донату.
https://aw.mail.ru/forums/showthread.php?t=1231

0

101

sonnen написал(а):

Что смущает, так это сам MAIL.RU. Подозрение 99процентное, что донат не то, что рулить и заправлять всем будет, а в бой не выйти будет, не забашляв реала. По крайней мере, с остальными играми дело так и обстоит, ИМХО.

не сильно знаком с системой мэйловскгого доната - совсем чууууть-чуть поиграл в ихние танки и в ихнюю стрелялку - вроде не заставляли донатить ))

0

102

Бубнов написал(а):

совсем чууууть-чуть поиграл в ихние танки и в ихнюю стрелялку - вроде не заставляли донатить ))

Ну танки практически не играл, ибо говно))
Но вот варфейс (играл чутог), там не то что донат, прем и все остальное не особо дорогое, просто шмотье и оружие донатное дают невьебенный нагиб. Плюс цука читерастов как собакеней не резанных.

0

103

Maver1ck написал(а):

Ну танки практически не играл, ибо говно))
Но вот варфейс (играл чутог), там не то что донат, прем и все остальное не особо дорогое, просто шмотье и оружие донатное дают невьебенный нагиб. Плюс цука читерастов как собакеней не резанных.

да похуй ) Я там тока в ПвЕ играл, поэтому до пизды что там и как - чист время убить без малейшего напряга за результат .. В грядущие танки, впрочем, собираюсь заниматься тем же самым ))) Ну, с вероятными вылазками на ПвП, если командой собираться - одному скучновато

0

104

Бубнов написал(а):

да похуй ) Я там тока в ПвЕ играл, поэтому до пизды что там и как - чист время убить без малейшего напряга за результат ..

Не, я наеборот в ПвП хуячилсо, даж рейтинг держал 1.8 (на одну смерть 1.8 убийств) вродь, не помню. Прост очередной отходняк от танков был, вот и подсадили на варфэйс.
А в эти танки наверн конкретно влезу. Посмотрим по ЗБТ-ОБТ.

0

105

Maver1ck написал(а):

А в эти танки наверн конкретно влезу. Посмотрим по ЗБТ-ОБТ.

судя по видосам - довольно динамичненько всё. Хули - пт нету, а все танки гоняют от 50км/ч

0

106

Бубнов написал(а):

судя по видосам - довольно динамичненько всё. Хули - пт нету, а все танки гоняют от 50км/ч

Нах им там пт, там артошлюпки хуже пт сцук. И в упор лупят и через карту, еще и носятся как укушенные)
У кого с англицким хорошо, а то я знаю только русский, матерный русский и пьяный русский)

Отчет альфа тестера

Originally Posted by SilentStalker

Armored Warfare Pre-Alpha: First Impressions

Posted on January 31, 2015 by Silentstalker — 142 Comments ↓
Hello everyone,
so, as I announced earlier, I was offered a chance to be amongst the first 500 in the first public (pre)alpha test of Armored Warfare, the upcoming tank game by Obsidian Entertainment. Naturally, I grabbed it, curious how this game would turn out.
A little explanation first however. Experienced game developers know that when you make a game, the first thing you can (and should) release is not even alpha – it’s the proof of concept of sorts, a minimalistic version of what you intend the game to be – and let people critisize it. It’s not closed beta, it’s not even real alpha, it’s just a small version of the world your game will bring to the PC screens, one day. As such, a lot of features are missing, as the client gets cut to its core, not to distract the testers by any immediately unnecessary features. This is called “minimum viable product” and you can see more about this concept in this video.
That’s exactly what this pre-alpha was and that’s how I approached it. There was a developer warning that some stuff will be bugged and testers are encouraged to report the issues. The test took place yesterday and took 4 hours.
As many of you know, Gaijin based its tank part of War Thunder on one point: “it’s different that World of Tanks” – and that was it. Same tanks, different methods – some like War Thunder tanks, I don’t, I think it’s a major cluster[expletive] and it sucks. Obsidian on the other hand went a different way. Their basic idea is that whatever we might think of Wargaming and World of Tanks issues (disappearing tanks, arty, RNG etc.), the game concept is actually very good (just look at the massive success of World of Tanks) – so why not use it, build upon it and improve it?
And so, Armoured Warfare begun as a pure WoT clone with modern tanks. But is it still one? Let’s have a look at it.
First thing you will notice after logging in (the installation was fairly okay and fast) is the garage, which is very familiar. Basically it looks like a WoT hangar, but better. You can immediately see that a lot of features are missing, you can’t upgrade the tanks and such for example and there’s no real money system yet, all you can is actually… play, with tanks. And some tanks they are.
In the test, there were several pieces of hardware, from an advanced MBT (T-90) over a light tank (Stingray II), scout (Weasel), tank destroyer (wheeled Stryker) to artillery (Akatsiya). The level of details on these tanks is very high – especially the T-90 model is of higher quality than Wargaming HD models. Very pleasing to look at. Naturally, I selected it first and pressed the “battle” button immediately. The garage UI is pretty sleek by the way and and the background music I really liked for some reason.
So, the battle then.
The graphics, as you can imagine, especially on one map (the Graveyard, an old overgrown airport with various wrecks) are very, VERY good. Even in this poor unoptimized engine iteration (testers were specifically warned by developers that this client is not optimized and has significantly higher requirements than the final product will have), the map looks stunning. Sounds of gunfire, planes flying overhead, stuff exploding… I really liked it. And then there’s the night. And rain. The terrain looks very natural, not like an artificial gameplay arena in WoT. The price for this look is that you have to pay more attention to your surroundings, but that’s okay, it is really, really pretty. And you can turn on the tank headlights, imagine that! Took me a while before I discovered. The next thing I discovered was this not being a good idea – yep, doing that will make you a big fat attractive target. But it’s pretty.
Second map is like a city and it kinda resembles Himmelsdorf, only without all that dark filter [expletive]. The city looks bright and has this mediterranean and modern flair. Not bad, but a bit bland. Ah well, no matter. The tanks look very pretty all of them, especially on highest details. And how fast is this thing going? Well, as fast as World of Tanks apparently. On a solid computer (no bleeding edge, but solid), 50-60 FPS, depending on situation and map. Drops to 40 in worst situations, but that’s max details and rain, smoke, explosions, tanks and [expletive] flying everywhere. Not bad for a pre-alpha – even this build beats WoT to pieces – WG will not be able to match it anytime soon, not without HD maps and, knowing WG, that’s like two years of work from now. So yea, the Cryengine works.
Then there’s the fun part, the tanks. The tanks feel like tanks, not like electric toys on tracks. The movement can be compared to WoT (thanks god – no WT sliding), but it’s smoother and overall very, very good. The tanks also feel FAST – much faster than their speed would suggest, rushing forward in a Stryker is quite an experience. Even the T-90 is no slouch. You hear the engine roaring (better than WoT’s “droning” engine noise) and the steal beast belches smoke and fire, as you move forward – and it’s quite a fire. The explosions, gunfire and fire effects are simply beautiful, miles ahead of anything WG has ever shown. Pressing that fire button and watching an enemy tank exploding really does feel good.
Generally, the basic gameplay really impressed me. With proper development (again, pre-alpha stage!), this game will resemble Battlefield more than it does World of Tanks and yes, that is a good thing. At the same time, most of the things in the game are really easy to figure out and intuitive, which is extremely important for new players.
The battles were very fast paced. No camping. I assume it is the nature of the vehicles as well – AW will mostly lack “really slow stuff” like the T95 or Maus, simply because these dinosaurs died out right after the war and 10 years later, there were no such vehicles in service anymore. The game is definitely somewhat faster than World of Tanks in almost every respect. And there are some pretty original things too, like the light tank deploying smoke grenades, that cover you for a very short while (not eating shells, just a vision obstacle). Extremely useful!
But…
But of course, it’s not all sunshine and rainbows. There were a number of issues, I’ll run over them quick.
- the test was EXTREMELY laggy (despite solid latency of cca 50ms), probably caused by the server itself not being ready or something, practically all players reported these issues
- the UI is very cluttered with unnecessery stuff – basically it’s like full XVM, newbies will be lost in it
- ramming is very unsatisfactory, the vehicles feel like they have little weight when you ram, they just stop from one another
- some objects destruction effects are not implemented, they just switch to their destroyed model
- artillery works just like in WoT and given the nature of the battle, it’s either OP as [expletive] (it can fire guided missiles, so you can imagine the joy), or (much more common) completely useless, you won’t hit anything (a lot of RNG).
The last point however was mentioned by the AW developers to be reworked to a completely new model – hopefully it’ll be something more competitive, but quite frankly, given how fast the vehicles are and how easy it is to flank someone, I think the game could do even without arty altogether. Considering the above, I have no idea why it was even included in the test.
Conclusion
Considering this is even a pre-alpha stage, I was very satisfied. Yes, the engine needs serious tuning. Yes, the server needs fixing as well, the lags were sometimes like WTH level. Yes, there were only five tanks. But I do have a good feeling about this (and I rarely do about a game). So, the question that is on some people’s mind is… will it be a WoT killer?
No, of course not. At this point World of Tanks is in the same position World of Warcraft is, the defining element of its genre.
But, I think it will bite off a chunk from the playerbase – specifically the playerbase that pays most per capita. And no, that’s not the Russian one…
'Stalker is entirely correct in my opinion about his last sentence --- AW will most assuredly take a very large chunk of us guys who have spent the most $ on WoT. Just look at all of us guys on the forums here ready to fire up our water-cooled credit cards to buy the pre-tank packs.

Visit For the Record website here:

http://ftr.wot-news.com/
Last edited by QuandTuAurasLeTemps; 01-31-2015 at 10:47 PM. Reason: Edited for quoting profanity. Please edit quotations before posting them.
Leopard 2A5 -- bringing the pain wall to wall and treetop tall.

Отредактировано Maver1ck (2015-02-09 14:43:52)

0

107

чо-та буков дохуя и все на буржуйском (

0

108

Бубнов написал(а):

чо-та буков дохуя и все на буржуйском (

В гуглапереводчика захуяч, мура канешн получается, но общий смысл понятен)
Ща у пендосов на сайте еще видео позырил, эта бля пиздец, страйкер по шоссе до 96км разогнался. Хера за ним гоняцо, сволочь картонная.

0

109

Maver1ck написал(а):

страйкер по шоссе до 96км разогнался

Maver1ck написал(а):

Хера за ним гоняцо, сволочь картонная.

шаришь !!

0

110

Просмотрел видосы! Мну понравилась дайте ключ на збт!)))))

Срочно!гыгыгыгы

0

111

вротмненоги !! Походу, стартует альфа )))

0

112

Угу.  Альфа пошла)

0

113

Maver1ck написал(а):

Угу.  Альфа пошла)

Да подтверждаю. Кто в тестеры записался?

0

114

shkonda77 написал(а):

Кто в тестеры записался?

да походу все )))

0

115

Значит завтра попрем!

0

116

shkonda77 написал(а):

Значит завтра попрем!

однозначно )) Заценим игруху в её эмбриональной стадии развития  :rofl:

0

117

Блин, а мну ишшо ключег не прыйшов((( Пичалько.

0

118

sonnen написал(а):

Блин, а мну ишшо ключег не прыйшов((( Пичалько.

дык вроде крабам не полагаеццо )) ггг
Андрюх, а ты подавал заявку на альфа-тест ?? Если не подавал - тоды "ой" .. Подавай и попадёшь во вторую волну альфа-теста через недельку

0

119

(Отработаем краба :D )
А что, разве заявку на АТ надо было подавать?!!

0

120

sonnen написал(а):

А что, разве заявку на АТ надо было подавать?!!

ага, ссыль где-т была .. ща поищу и надыбаю - там анкетка и данные своего компа скидываешь.
а нее, хуй
"Уважаемые пользователи!
Прием заявок на альфа-тестирование завершен. Благодарим всех участников за проявленный интерес. Поступившие анкеты будут рас"

Вобщем, следи за новостями - по идее, будет донабор, чтоб им серваки нагрузить и посмотреть "чо будет"

0


Вы здесь » make war, not love » ARMORED WARFARE » ARMORED WARFARE